تعادل کار و زندگی

شش روش ایجاد تعادل بین کار و رابطه برای زوج های کارآفرین

عنوان

کتاب الکترونیکی شش روش ایجاد تعادل بین کار و رابطه برای زوج های کارآفرین

نویسنده

مشاوران گروه خردساز

زبان

فارسی

تعداد صفحه

9

انتشارات

انتشارات آنلاین علم فرزانگان برنا

کارآفرینان در دستیابی به استقلال مالی دست به خطر و ریسک می­ زنند، در حالی ­که بیشترین خطر برای آن­ها این است که ایجاد یک کسب و کار می­‌تواند زندگی زناشویی آن­ها را از بین ببرد. ساعات طولانی دور از خانواده، اضطراب را به خانه می­ آورد و فشار مالی، بسیاری از زوج‌­ها را از هم جدا می­‌کند.

این موضوع هنگامی که زوجین شرکای تجاری باشند، پیچیده‌­تر می­‌شود، چرا که خطوط میان ازدواج و کار، مبهم و غیر قابل تشخیص می­‌شود. مناقشات در رابطه زناشویی، پیشرفت کسب و کار را مختل می‌کند. سختی در کسب و کار می­‌تواند باعث خدشه­‌دار شدن روابط زناشویی شود.

با این حال می­‌توانم به شما بگویم که کارآفرینی نیز می­‌تواند مشارکت شما را افزایش دهد و رابطه زناشویی شما را تقویت کند. ممکن است به سرعت به سمت پیروزی حرکت کنید و تلاشتان به ثمر بنشیند.

اگر شما ازدواج کرده و یک شرکت را اداره می­کنید، چه با همسرتان کار می­کنید یا نه، این مقاله می‌تواند برای­تان مفید باشد.

  1. از همسر خود پشتییبانی دریافت کنید.

شاید گاهی اوقات همسرتان در مورد چگونگی کسب و کار شما کنجکاو شود. این مسئله ممکن است هنگامی رخ دهد که مسائل مالی و یا صرف کردن زمان کم شما با خانواده و یا …. پیش بیاید. هنگامی که شما به مشکل بر می­خورید، چه این مشکل کاری یا خانوادگی باشد، به طور کلی می­توانید بر روی حمایت همسرتان در این زمان­‌های سخت حساب کنید.

به شریک زندگی خود گوش کنید. فروتن و انعطاف‌­پذیر باشید. تغییراتی را برای صرف وقت بیشتر با خانواده خود اعمال کنید. کارهای غیر ضرروی را از برنامه زمانی خود حذف کنید و صرف خانواده خود کنید.

کمک بگیرید. در کمک گرفتن از یک مشاور خجالت نکشید. این کار نشانه خردمندی شماست، نه شکست.

با این حال، اگر همسرتان از شما و رؤیاهای­تان حمایت نمی‎­کند، توصیۀ من این است که یا از مشاور کمک بگیرید و یا کسب و کار خود را رها کنید! مقاومت او در برابر رؤیاهای شما می­تواند شکست کسب و کارتان را سریع­‌تر رقم بزند. شاید بدون او بتوانید موفق‌­تر عمل کنید، اما تنها شما هستید که باید این تصمیم را بگیرید.

این مقاله بخشی از کتاب الکترونیکی “۶ روش که زوج‌های کارآفرین می‌توانند میان کار و روابط عاشقانه تعادل ایجاد کنند.” می‌باشد.

برای مشاهده و دانلود کتاب، اگر از قبل اشتراک دارید، در حساب کاربری خود کنید یا اشتراک تهیه کنید.

دانلود کتاب الکترونیکی شش روش ایجاد تعادل بین کار و رابطه برای زوج های کارآفرین

حجم 523 کیلوبایت
فرمت pdf
زنبیل خرید