نکات همسرداری

مهم ترین نکات همسرداری

عنوان

کتاب الکترونیکی نکات همسرداری ویژه آقایان

نویسنده

مشاوران گروه خردساز

زبان

فارسی

تعداد صفحه

23

انتشارات

انتشارات آنلاین علم فرزانگان برنا

به همسرتان عزت‌نفس بدهید!

«زندگی حکایت مرد یخ فروشی است که از او پرسیدند: “فروختی؟” گفت: نخریدند، تمام شد؟»

به‌راستی کی می‌خواهیم از زندگی‌مان لذت ببریم؟
کی به جروبحث‌هایمان خاتمه می‌دهیم؟
و کی بی‌وقفه به شریک زندگی‌مان مهر می‌ورزیم؟
چرا بعد از گذشتن مدتی از ازدواج، میزان قابل‌توجهی از عشق و علاقه اولیه زوج‌هااز بین می‌رود؟
چگونه می‌شود مردی که همواره از زیبایی‌های همسرش سخن می‌گفت: حالا از اضافه‌وزن او شکایت می‌کند؟
و یا خانمی که تا دیروز همسرش را حامی خود می‌خواند، امروز به او لقب تنبل ‌خانه‌نشین می‌دهد؟!
آغاز این مشکلات درست زمانی است که عزت‌نفس شریک زندگی‌مان را به نحوی زیر سؤال می‌بریم.

من قصد موشکافی و تحلیل علمی این‌گونه مسائل را ندارم، تنها چند راه ساده پیشنهاد می‌کنم تا به شریک زندگی‌تان، اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس بیشتری هدیه دهید:

١) اگر شما از آن دسته آقایانی هستید که معمولاً تودار هستند و به‌سختی می‌توانند از همسرشان تعریف کنند، سعی کنید حداقل یک‌بار در جمعی خانوادگی یا دوستانه از همسرتان (در حضور او) تعریف کنید. چیزی که مهم است نشان دادن قدرشناسی شماست نه موضوعی که درباره آن صحبت می‌کنید. مثلاً می‌توانید از دست‌پخت او تعریف کنید.

۲) اگر از اضافه‌وزن همسرتان رنج می‌برید به‌هیچ‌عنوان سعی نکنید او را به‌گونه‌ای منفی از این موضوع آگاه کنید. مثلاً وقتی همسرتان با شما صحبت می‌کند، به‌جای نگاه کردن به او، روزنامه بخوانید و یا این‌که وانمود کنید که سرگرم دیدن برنامه‌های کسل‌کننده تلویزیون هستید. به‌جای این کارها پیشنهاد می‌کنم با همسرتان به پیاده‌روی و ورزش بپردازید. مطمئناً ورزش برای شما نیز مفید خواهد بود. حداقل مفیدتر از سریال‌های تلویزیونی.

۳) هنگامی‌که در خانه هستید به تغییراتی که همسرتان در خانه، در طرز لباس پوشیدن، در رفتارش و … ایجاد می‌کند توجه کنید. لازم نیست از تمام این تغییرات تعریف کنید، در بیشتر مواقع برای همسرتان همین‌که شما متوجه این موضوع شده‌اید، کافی است.

۴) شاید برای خانم‌هایی که تازه به خانه بخت رفته‌اند، یک اتفاق بیشتر رخ داده باشد؛ و آن شور شدن (ببخشید، خوش‌نمک شدن غذائی است که برای میهمانی تدارک دیده‌اند!) در اینجا تفاوت میان مردهای رمانتیک و سایر آقایان مشخص می‌شود.
یک مرد رمانتیک به‌جای عذرخواهی از میهمان‌ها و چشم‌غره رفتن به همسرش و …، کمی نمک روی غذایش می‌ریزد و به خاطر دست‌پخت همسرش از او تشکر می‌کند!!! به‌این‌ترتیب اکثر میهمان‌ها فکر می‌کنند میزان نمک غذا به خاطر سلیقه مرد خانه بوده است نه چیز دیگری! و از طرف دیگر همسرتان که از ماجرا باخبر است، از صمیم قلب شما را تحسین خواهد کرد چراکه مثل همیشه به او عزت‌نفس بیشتری هدیه داده‌اید و مهم‌تر از آن، این‌که تقریباً از یک آبروریزی بزرگ جلوگیری کرده‌اید.

در خاتمه به آقایانی که ترجیح می‌دهند که به غذای شور همسرشان لب نزنند، این نکته را یادآور می‌شوم که بزرگ‌ترین و بی‌نقص‌ترین میهمانی‌ها، به پایان می‌رسند و بهترین میهمان‌ها هم منزل شما را ترک خواهند کرد و فقط شما می‌مانید و همسرتان …!
  • با هم شاد بودن
  • بانک عشق همسرتان را همیشه پر نگاه دارید!
  • دانش و مهارت همسرداری
  • در زندگی خود معجزه کنید.
موارد بالا سرفصل هایی هستند که در این کتاب الکترونیکی ۲۶ صفحه ای می توانید مطالعه نمایید.

خوشبختی بدون برنامه تنها یک رویاست؛

این برنامه را مجموعه گردشگری خوشبختی با تمام کتابهای الکترونیکی و ویدئوهای طبقه بندی شده در اختیار شما زوجین عزیز قرار می دهد که هر کدام موضوعی را در بر می گیرد که زوجین از ابتدای زندگی مشترک و در ادامه قطعا به آن نیاز دارند. شما می توانید در صورت تمایل به غنی سازی رابطه خود با همسرتان تمام شماره های مجلات چهل ستون خوشبختی را با ۵۰ درصد تخفیف به صورت یکجا خرید نمایید.

برای مشاهده و دانلود کتاب، اگر از قبل اشتراک دارید، در حساب کاربری خود کنید یا اشتراک تهیه کنید.

دانلود کتاب الکترونیکی نکات همسرداری ویژه آقایان

حجم 812 کیلوبایت
فرمت pdf
زنبیل خرید