زندگی شاد مشترک

چگونه یک زندگی شاد زناشویی داشته باشیم ؟

عنوان

کتاب الکترونیکی چگونه یک زندگی شاد زناشویی داشته باشیم؟

نویسنده

مشاوران گروه خردساز

زبان

فارسی

تعداد صفحه

21

انتشارات

انتشارات آنلاین علم فرزانگان برنا

شاید فکر کنید که داشتن لحظات رمانتیک و خوش‌گذرانی در زندگی زناشویی کار راحتی باشد، اما باید این را در نظر داشته باشید که ممکن است این شرایط با اولین جرقه‌­های اختلاف شما با همسرتان از بین برود. با این حال، اگر قصد دارید یک زندگی شاد زناشویی را تجربه کنید، باید لحظات رمانتیک را زنده نگه دارید و سعی کنید این لحظات را بیشتر کنید. اگرچه این کار همیشه آسان نیست، اما با تلاش شما و همسرتان، کامیابی در زندگی قطعی خواهد بود.

بخش ۱

با ملاحظه و دلسوز باشید
  • به همسر خود احترام بگذارید.

اگر دوست دارید یک زندگی زناشویی سالم داشته باشید، باید همسرتان احساس کند که با شما در همۀ زمینه‌ها برابر است و به احساسات و نظرات او نیز اهمیت داده می‌شود. اگر طوری رفتار کنید که گویی نظر او برای شما اهمیتی ندارد و یا شما کسی هستید که حرف آخر را می­‌زنید، در آن صورت تعادل در زندگی زناشویی به هم خواهد خورد. حتما به نظرات او اهمیت دهید و آنها را به کار بگیرید و زمانی را برای گوش دادن به صحبت­‌ها و ایده‌­های او اختصاص دهید.

  • با همسرتان مهربان باشید، با او عاشقانه رفتار کنید و او را درک کنید. اگر روز بدی داشته­‌اید و با تندی با او برخورد کردید، از او عذرخواهی کنید؛ احترامی که همسرتان لایق آن است به او بگذارید.
  • همچنین باید به حریم خصوصی او احترام بگذارید. اگر می­خواهید او حس احترام شما را درک کند، هیچ­گاه در مورد تلفن­‌ها، نامه­‌ها و ایمیل­‌ها و حساب­های مالی او کنجکاوی نکنید.

 

  • سعی کنید رابطه خود را به زمان حال محدود کنید.

اگر به همسرتان اهمیت می­‌دهید و می­‌خواهید یک رابطه سازنده و سالم داشته باشید، باید اشتباهاتی را که هم شما و هم همسرتان انجام داده‌­اید، فراموش کنید. در عوض رفتار مثبت خود را تقویت کنید، از با هم بودن لذت ببرید و به کارهایی که در آینده قصد انجام آن را دارید، فکر کنید. اگر واقعاً به همسر خود اهمیت می‌­دهید، باید به احساسات او نیز اهمیت بدهید و مسائل گذشته را به دست فراموشی بسپارید.

  • اگرچه همیشه فراموش کردن اتفاقات گذشته آسان نیست، اما شما نباید آنها را به همسرتان یادآوری کنید. به یاد داشته باشید که همسر شما هم یک انسان است و عواطف و احساساتی دارد. شما با این کار تنها به او آسیب خواهید رساند.

۲۰شما می‌توانید راهکار ساده و تاثیرگذار دیگر را با مطالعه این فایل فرابگیرید و با به کار گیری آن‌ها در زندگی خود خوشبختی را تجربه کنید.

برای مشاهده و دانلود کتاب، اگر از قبل اشتراک دارید، در حساب کاربری خود کنید یا اشتراک تهیه کنید.

دانلود کتاب الکترونیکی چگونه یک زندگی شاد زناشویی داشته باشیم؟

حجم 2,654
فرمت pdf
زنبیل خرید