معجزه ۵ دقیقه‌ای (جلسه پنجم)

معجزه ۵ دقیقه‌ ای

تا قبل از این جلسه، ۴ کتاب قوی، ارزشمند و کاربردی را در مسیر رشد فردی شما و در سری اول طرح (بهترین سال)، پیشنهاد کرده‌ایم. در ادامه پنجمین کتاب خدمت شما معرفی شده و خلاصه و برداشت آزادی از آن ارائه می‎‌گردد. کتاب “با تمام قوا به پیش” اثری از “کن بلانچارد” یک کتاب فوق‌العاده است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را در اولین فرصت تهیه و مطالعه کنید.

کن بلانچارد نویسنده آمریکایی و استاد حوزه مدیریت است. او در حوزه فعالیت خود تاکنون دستاورد چاپ بیش از ۶۰ کتاب را داشته است که بیشتر آن‌ها با همکاری نویسندگان دیگر بوده است. کتابِ معروف دیگر او، “مدیر یک دقیقه‌ای” است که بیش از ۱۳ میلیون نسخه در دنیا فروش داشته است.

داستان کتاب درباره‌ی زن میانسالی است که در یک زمستان سرد، شوهرش او و دو بچه‌اش را رها کرده و رفته، و زن مجبور به گرفتن طلاق شده بود. زن با تما وجود نشانه‌های تنها شدن را احساس می‌کرد و کاملا گیج و منگ شده بود؛ و عموما احساس تنهایی و شکست‌خوردگی می‌کرد. تا بالاخره، یک صدای واقعی از درونش به او می‌گوید که: هر دفعه یک قدم کوچک اما مهم بردار. در ادامه در شرکتی استخدام می‌شود و به همراه رئیسش چیزی را کشف می‌کند به نام نگرش ( یا طرح زندگی)… حتماً علاوه بر ویدئوی این جلسه، کتاب را نیز به طور کامل بخوانید.

ما باید آنقدر روی طرح زندگیمان کار کنیم تا از موفقیت به معنا برسیم و با تمام قوا در راستای طرح زندگیمان حرکت کنیم.

اشتراگ گذاری:

ارسال به واتس آپ
ارسال به ایمیل
ارسال به تلگرام

Add a Comment

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .

مطالب مرتبط

زنبیل خرید